Thursday, September 6, 2012

Tempahan Bunga Tisu Yang Gebuuss


Salam..


- nie bunga pahar masa ku kawin aritu..berebut2 orang nak dapatkan bunga nie masa tu
sebab unik n besar kot..turun je pelamin sap sup sap..dah abis. Tinggal paharnye aje :) -


Sekarang nie memandangkan takde buat apa sangat kan..aku nak buka tempahan bunga tisu macam gambar kat atas nie. Sambil2 tu boleh gak menambah pendapatan jugak kan.. Harga??

Sebatang RM 3.50 

- akan dapat sebijik macam dalam gambar. Kalau nak tambah or kurang reben or manik or ape saja..sume pon boleh di atur. Harga akan dikira mengikut pengurangan atau penambahan. Colour pon ikut permintaan korang..kot nak kuning, ku buat kuning..sume kaler insyaAllah ada. 
Tapi ku hanya terima tempahan untuk area KL, Selangor n Seremban sahaja. 

Apa2 pertanyaan sila tinggalkan komen n email korang k..nanti ku contact. Kot2 berani nak letak fon no pon boleh..ku terus je contact k..tengkuis :D  

8 comments:

Anonymous said...

Salam,

Hi, blh x PM sy.. wm_87@yahoo.com,sy nk oder 50 btg bunga telor awk yg gebu ni..:)

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

salam.
saya norzanariah. saya nak tanya, mana awak dapatkan paper tisu ye? kalau boleh sy nk beli utk buat bunga tisu.
terima kasih sbb sudi berkongsi maklumat....:)
ni email saya norzanariahismail@yahoo.com

MadhiahMohdGhazali said...

kak, bunga tu colour apa ye?

Emma said...


Sory semua lambat reply. Baru sempat bukak blog..sibuk berpantang.

- Madhiah..bunga nie colour biru turqoise :)

Anonymous said...

AsSalam..
Camne nak order ye? Boleh email kt saya tauces_1629@yahoo.com .. TQ

Emma said...

Sory..tak perasan ade comment.. Buat masa ni tempahan bunga saya tak ambik dah..mungkin bila baby dah besar sikit baru ambik balik.. Tq for support :)

Anonymous said...

Masih bt lagi x? berkenan yg hijau turqoise tu.Nak 30 btg bp hg ye?