Friday, May 2, 2014

Anak Setahun, Dah Termengandung???


Salam uolls..

Memalam buta nie tetiba rajin nak menaip. Nie nak cerita..adakah aku mengandung?? Atau termengandung??

Kerisauan melanda diri sekarang nie. Actualy aku memang tiptop makan pil tetiap malam tapi bulan ni aku terlewat makan 4 hari n nurse suruh skip dulu makan pil, dia suruh pakai cover masa ehem2..adoi. Dah la aku x penah tengok benda alah tu..tergelak2 aku n hubby bila aku tunjuk kat dia. Kami pulak buat2 lupa dengan benda alah tu bila make love..hahahaa. *padan muka kami*

Masalahnye skrg nie..aku punya period dah lewat. Adakah aku termengandung? Nak buat test takut sendiri terkejut. Aku ada hint kat mak aku..mak aku kata ' ko jangan mgada2..Kesian kat rayyan, bg dia besar sikit dulu'. Adoii..mak mertua aku lagi la..menantu lain byk yang dah kena sound. Adakah aku menantu yg seterusnya? Hahahaa.. 'Takutt'

Kami memang x ready lagi untuk bagi rayyan adik. Tapi kalau dah rezeki..tak kan nak menolak. Tambah lagi kewangan kami biasa2 je..n aku dah nak lapor diri 19hb ni start keje baru setengah menganggur Setahun 7 bulan. *ingatkan jadi full time house wife sampai tua..berangan je*

Kami dah bincang..husband kata kalau dah lekat nak buat macamana, kita terima la. Salam hati aku sebenarnya gembira..takdelah menolak pon. Ni rezeki namanya kalau betul pregnant. Tapi nak menghadapi orang2 di luar la ni yg menakutkan.

Esok aku nak beli pregnancy test..nak tengok macamane. Nant ku laporkan ok.

Sekian. Ape aku cakap ni? #sekianutkkarutanmlmni

No comments: